• Uitstekende service: we staan altijd voor je klaar!
  • Snelle levering: wij garanderen de snelst mogelijke bezorging.
  • Volumekorting: profiteer van korting bij grotere aantallen!

Klachten / Reclamatie

Ben je niet tevreden met je bestelling? Dat is vervelend om te horen en niet de bedoeling!

Ondanks dat wij er alles aan doen om jouw bestelling met alle zorg en kwaliteit bij je aan te bieden, kan het helaas wel eens voorkomen dat het niet helemaal goed is gegaan of dat je niet tevreden bent met de producten. Als dit het geval is kan je contact opnemen met ons. En wij zullen er dan voor zorgen dat het probleem zo goed en zo snel als mogelijk wordt opgelost.

Geef je klacht zo snel mogelijk door, bedrijven dienen dit binnen 5 dagen door te geven en consumenten binnen 30 dagen.


Om je zo snel mogelijk te helpen zien wij graag een email met het volgende:

– Webshopordernummer

– Duidelijke foto’s van het gehele product en foto’s van het probleem/beschadiging

– Indien beschadiging is gekomen door verzending graag ook een foto van de verpakking

– Omschrijving van de klacht

– Wenselijk oplossing; Herstel, nalevering of credit

 

In sommige gevallen hebben wij een paar exemplaren nodig van het product, deze vraag kan voorkomen bij drukwerk.

Het adres voor het toesturen van exemplaren is:

De Postergigant.nl
Schrijnwerkersweg 15
1786 PC  Den Helder
Openingstijden 08:30 t/m 17:00 uur