Klachten

Klacht doorgeven

Ben je niet tevreden met je bestelling?
Dat is vervelend om te horen! Wat we wel graag horen: waarom je niet tevreden bent. 
Zodat wij je kunnen helpen met een oplossing. Neem contact op met onze klantenservice via de e-mail: info@depostergigant.nl

Of geef je klacht door via deze link: niet tevreden / reclameren 

Bedrijven kunnen tot 5 dagen na ontvangst van de bestelling hun klacht doorgeven.
Consumenten kunnen tot 2 maanden na ontvangst nog een klacht doorgeven.

Om uw klacht goed te kunnen beoordelen hebben wij indien mogelijk een paar exemplaren nodig van het product,
of foto's

Beschrijf duidelijk wat uw klacht is en vermeld uw order of referentie nummer in de mail.

Het adres voor het toesturen van exemplaren is:
Schrijnwerkersweg 15
1786 PC  Den Helder
(alleen op afspraak)
Openingstijden: 08:30 t/m 17:00 uur
Onze klanten
  • subway-logo
  • avrotros-logo
  • center-parcs-logo
  • dominos-logo
  • eye-logo
  • vvd-logo
  • praxis-logo
  • re-max-logo
  • royal-boskalis-logo
  • rugr-logo
Bekijk wat we voor uw bedrijf kunnen doen
Onze reviews feedback company De Poster gigant
  • Prima ervaring

    - Raul
  • 08 juni 2021

    Goede positieve aanpak

    - LSA Enterprise BV
  • 04 juni 2021

    Super goed

    - Maarten
  • 21 mei 2021

    al verschillende spandoeken besteld

    - -
  • 21 mei 2021

    Goede klantenservice. Goed product.

    - M.
  • 20 mei 2021

    echte goed

    - M. Ivanov
  • 12 mei 2021

    Omdat ik al vaker PVC-poster banners heb besteld heb ik wederom een bestelling geplaatst. Website is duidelijk en het resultaat thuis is top. Daarnaast een erg leuk prijsje en snelle levering.

    - Toby
  • 12 mei 2021

    Over een foto spandoek voor een 50ste verjaardag had ik wat vragen met betrekking tot de aanlevering van het bestand. Hiervoor heb ik telefonisch en mailcontact gehad en ben ik super goed geholpen Erg vriendelijk en duidelijke hulp met mijn bestelling.

    - Bas
  • 11 mei 2021

    Enorm blij met dit bedrijf. Goede kwaliteit en super snelle levering. Alleen jammer dat verzendkosten zo hoog zijn. Ik moet regelmatig bestellen en niet in 1 keer.

    - Manouk Benjamin
  • 11 mei 2021

    Prima bedrijf

    - H
  • 11 mei 2021

    Ik ben erg tevreden over dit bedrijf

    - Van Hoeijen
  • 11 mei 2021

    Super goed

    - Jacqueline
  • 06 mei 2021

    Wij hebben twee vlaggen besteld met de opdruk van onze veteranen. Prachtig uitgevoerd snelle levering

    - ankie van der kruk
  • 30 april 2021

    Altijd snelle levering en kwaliteit is prima

    - Hans
  • 29 april 2021

    Ik heb een spandoek laten maken en kwaliteit van foto bleek slecht te zijn. Ik wist zelf niet hoe ik dit moest oplossen maar door de hulp van een vriendelijke medewerkster die zelfs nog 2 nieuwe opties maakte voor het doek. Het spandoek ziet er mooi uit en van goede kwaliteit

    - Tine
  • 20 april 2021

    Perfecte service met een top resultaat

    - WeWest
  • 20 april 2021

    Top snelle reactie kan niets anders zeggen dan top

    - Veger
  • 20 april 2021

    Goede ervaring met De Postergigant

    - Laura
  • 14 april 2021

    OK

    - diggr.be
  • 13 april 2021

    Bedrukt spandoek besteld van 300 100cm. Prima kwaliteit. Extra ringen vergeten te plaatsen. Maar super opgelost Snel en op tijd een nieuwe levering. Top service. Daar draait het om.

    - Maik
Lees alle reviews op onze reviewpagina
Open Aanmelden nieuwsbrief
Open Offerte aanvraag