De Postergigant wild graag dat alle klanten tevreden zijn. Soms kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de service of geleverde kwaliteit.
Samen zullen wij uw klacht, zo goed mogelijk oplossen zodat u weer tevreden bent. 

Bedrijven kunnen tot 5 dagen na ontvangst van de bestelling hun klacht doorgeven.
Consumenten kunnen tot 2 maanden na ontvangst nog een klacht doorgeven.

Om uw klacht goed te kunnen beoordelen hebben wij indien mogelijk een paar exemplaren nodig van het product,
of foto's

U kunt uw klacht mailen naar: klacht@depostergigant.nl
Beschrijf duidelijk wat uw klacht is en vermeld uw order of referentie nummer in de mail.

Het adres voor het toesturen van exemplaren naar ons is:
Schrijnwerkersweg 15
1786 PC  Den Helder
(alleen op afspraak)
Openingstijden: 09:00 t/m 17:00 uur

U kunt ook nog even kijken in de klanteninformatie bij het kopje: Verzending & bezorging > Niet tevreden/reclameren.
Klantenservice

(+31) 85 047 16 36

Vragen?
Bel ons!

Ma t/m vr:
08:30 - 17:00 uur

Mailen kan ook

info@depostergigant.nl

Bekijk de instructievideo

Klantbeoordelingen
305 beoordelingen
Pedicure en schoonheidsspecialiste Lelystad
Zeer goed.

Onze scherpe punten

  • Lage prijzen
  • Snelle levering
  • Hoge kwaliteit
  • Track & trace
  • Eigen productie
  • Levering in Nederland en Belgie
  • Keuzen uit betalen
  • Blanco verzending