Klacht doorgeven

Ben je niet tevreden met je bestelling?
Dat is vervelend om te horen! Wat we wel graag horen: waarom je niet tevreden bent. 
Zodat wij je kunnen helpen met een oplossing. Neem contact op met onze klantenservice via de e-mail: info@depostergigant.nl

Of geef je klacht door via deze link: niet tevreden / reclameren 

Bedrijven kunnen tot 5 dagen na ontvangst van de bestelling hun klacht doorgeven.
Consumenten kunnen tot 2 maanden na ontvangst nog een klacht doorgeven.

Om uw klacht goed te kunnen beoordelen hebben wij indien mogelijk een paar exemplaren nodig van het product,
of foto's

Beschrijf duidelijk wat uw klacht is en vermeld uw order of referentie nummer in de mail.

Het adres voor het toesturen van exemplaren is:
Schrijnwerkersweg 15
1786 PC  Den Helder
(alleen op afspraak)
Openingstijden: 08:30 t/m 17:00 uur
Benieuwd naar de mogelijkheden?

Offerte aanvragen
Klantenservice

(+31) 85 047 16 36

Vragen?
Bel ons!

Ma t/m vr:
08:30 - 17:00 uur

Mailen kan ook

info@depostergigant.nl

Bekijk de instructievideo

Klantbeoordelingen
535 beoordelingen
Oh My Lucky Stars!
Zo blij met De Postergigant!

Onze scherpe punten

  • Lage prijzen
  • Snelle levering
  • Hoge kwaliteit
  • Track & trace
  • Eigen productie
  • Levering in Nederland en Belgie
  • Keuzen uit betalen
  • Blanco verzending

Offerte aanvragen